廣告公司九人十事(一)

時節又七月,最近公司有多宗迷離事件,大家嚟睇下係咪真係咁邪,定係成個香港啲人都已經變成咁?

  1. 冇人識叫早晨,我講先都冇人應
  2. 一樣嘢要我講十鳩幾萬次,但依然唔識/唔肯照做
  3. 做得嗰一年嘅 AS,講乜都話「哦」,但例牌做錯,之後重要駁嘴
  4. 有份雙語嘢要校對,英文部同事睇完,冇出聲就咁放喺我隔離
  5. 同事 keep 住不停喺我隔離食嘢,食完重撩牙,而且竟然撩牙都有聲
  6. 我叫同事啲文件最好順頁數排好,同事答:呢份嘢本來唔係我跟
  7. 食晏時叫同事「等埋」,去完洗手間出嚟例牌人影都冇隻
  8. 次撚次校對都 mark「全型」,但設計部同事永遠唔撚識自己 flow 完字去執執啲全半型
  9. 同 AD 講 instagram,佢話佢唔撚識「呢啲嘢」
  10. 次撚次 pitch 嘢,AD 老奉話「你地畀字同埋圖我,我咪照砌囉」,好似設計師係唔撚洗用腦同埋畀力咁

唔講咁多,去燒下衣紙辟邪先,拜!

 

Leave a Reply

